, Author


Když vstupuje žák do autoškoly v Praze autoskolaholesovice.cz, je mu jasné, že se výuka řízení vozidla skládá ze dvou částí – z teoretické a praktické. Teorii se za vás nikdo nenaučí, takže musíte zasednout ke knize pravidel bezpečnosti silničního provozu a studovat a studovat. Teoretická příprava je ale v jistém slova smyslu jednodušší, protože kdo nemá problémy s pamětí, snadno si vše potřebné osvojí poměrně rychle. Mnohem náročnější jsou praktické jízdy. Zpočátku se začíná na výcvikovém hřišti, kde se seznámíte s řízením vozidla a jeho ovládáním na vozovce, a poté se již přechází do ostrého provozu. Začátečníci jsou nejprve směrováni do míst, kde není tak frekventovaný silniční provoz, ale později se již seznamují s křižovatkami, řazením do jízdních pruhů, odbočováním, předjížděním a jízdou v husté koloně vozidel.

cvičiště v autoškole

Na praktický výcvik by však měl být každý náležitě připravený, a je vám zřejmě jasné, že nemáme na mysli zákaz konzumace alkoholu a drog, ale spíše psychickou průpravu.

Nejezte těžká jídla – těžká masitá jídla způsobují únavu za volantem a někdy zaviní i mikrospánek. Dejte si namísto toho jogurt s ovocem nebo zeleninový salát a luštěninovou pomazánku. Lehké výživné pokrmy vám pomohou překonat i obtížné dopravní situace. Může se vám také hodit v kapse jako energetický doping směs sušeného ovoce a ořechů.

jízda v autoškole

Dobře spěte – sledovat v televizi horor, jít spát o půlnoci, v pět hodin vstávat nedospalý a po divokých snech mít ještě mžitky před očima a nepříjemné myšlenky – to si koledujete o velký malér. Běžte spát brzy, důkladně místnost větrejte a dopřejte si vydatný, alespoň osm hodin dlouhý spánek. Před spaním http://tn.nova.cz/clanek/vedci-vysvetlili-skubnuti-tela-pred-usnutim-souvisi-se-stresem.html si dopřejte raději krátkou procházku, než surfování na Internetu, práci na PC a sledování sociálních sítí na mobilu. Mobil na noc vypněte a spěte v naprosté tmě kvůli tvorbě melatoninu. Čím lépe budete spát, tím lépe se vám bude řídit auto.